Aplec de Sant Eloi i inauguració de la restauració de la plaça de la Bassa

El president de la Diputació, Joan Talarn, assistirà als actes de celebració de l’Aplec de Sant Eloi i presidirà la inauguració de la restauració de la plaça de la Bassa, situada al Parc de Sant Eloi de Tàrrega. L’acte comptarà amb la participació de l’alcaldessa de Tàrrega, Alba Pijuan, i del president de l’Associació dels Amics de l’Arbre, Jaume Aligué.   Els actes s’iniciaran amb una missa a l’ermita de Sant Eloi (10.00 hores), que commemoraran el 50è aniversari de les obres d’inauguració de l’ermita el 12 de setembre de 1971. A les 11.00 hores es farà una visita de la seu social de l’Associació dels Amics de l’Arbre, als baixos de l’antiga casa de l’ermità, on Talarn signarà el Llibre d’Honor de l’associació.   A les 11.30 hores està prevista la inauguració de la restauració de la plaça de la Bassa.

Descarregar esdeveniment