Activitat conjunta amb centres escolars de transmissió d’un senyal de ràdio emergència en mode MORSE. Turó de Gardeny
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, assistirà a l’activitat que l’Associació de Col·laboradors de Protecció Civil de Lleida i Província promou amb els centres escolars de les comarques lleidatanes. Aquesta activitat consistirà en la transmissió des del seu local, situat al Turó de Gardeny, d'un senyal de ràdio emergència en mode MORSE.