Actes institucionals amb motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, presidirà els actes organitzats amb motiu del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, que se celebraran a la plaça del Carme de Tàrrega. A les 11 està previst l’acte d’homenatge a les dones assassinades, mentre que a les 12 es procedirà a la lectura del manifest institucional. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment