Actes del ‘Ranxo dels vaguistes’
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en els actes del ‘Ranxo dels vaguistes’, en commemoració de l’inici de la vaga de La Canadenca, que tindran lloc al Casal Cultural de Camarasa, acompanyada de l’alcaldessa del municipi, Elisabet Lizaso, i del president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa. La celebració comptarà amb una audició de sardanes a càrrec de la cobla-orquestra La Selvatana i d’un tastet del Ranxo de Vaguistes.