Actes del Centenari de la Cooperativa d'Arbequina i Secció de Crèdit SCCL

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, acompanyada pel vicepresident cinquè, Enric Mir, participarà en el dinar de commemoració dels actes del Centenari de la Cooperativa d'Arbequina i Secció de Crèdit SCCL, que se celebrarà al Molí de la Cooperativa d’Arbeca. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment