Actes de commemoració dels 15 anys de Presó-Museu ‘Camí de la Llibertat’
El diputat Josep Ramon Soldevilla assistirà als actes de commemoració dels 15 anys de Presó-Museu ‘Camí de la Llibertat’, que tindran lloc a Sort i que comptaran amb la participació d’una delegació de la Maison du Chemin de la Liberté.
L’acte comptarà amb la participació de l’alcalde de Sort, Baldo Farré; el vicepresident del Consell Comarcal del Pallars Sobirà, Josep M. Vidal; el president de l’associació Le Chemin de la Liberté, Guy Serís, i l’historiador Josep Calvet.