Actes de celebració de la festa patronal de Sant Blai i el 33è aniversari de la Fundació de l’Associació Provincial de Laringectomitzats de Lleida

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en els actes de celebració de la festa patronal de Sant Blai i el 33è aniversari de la Fundació de l’Associació Provincial de Laringectomitzats de Lleida. Els actes s’iniciaran amb una mica a l’església Sant Joan Baptista de Lleida i continuarà al restaurant Fonda del Nastasi.

Descarregar esdeveniment