Acte de reobertura de la Biblioteca de l’Institut d’Estudis Ilerdencs
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte de reobertura de la Biblioteca de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI) amb la participació de Marta Casals Istomin, vicepresidenta de la Fundació Pau Casals, creada en honor del seu marit i amb la qual prèviament la Diputació firmarà un conveni de col·laboració. L’acte es desenvoluparà a l’interior de la Biblioteca i s’iniciarà amb una interpretació musical a càrrec de músics de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell. A més, comptarà amb la presència d’un grup d’escolars que marcaran l’inici d’una nova etapa de la biblioteca, que té per objectiu obrir-se a nous públics. La reobertura de la Biblioteca de l’IEI serà el preludi de l’acte central de celebració dels 75 anys de constitució de la institució, que se celebrarà dissabte, 25 de març. Lleida, 23 de març de 2017