Acte reivindicatiu per la prevenció del suïcidi
La vicepresidenta Sandra Castro participarà en l’acte reivindicatiu per la prevenció del suïcidi i la lectura d’un manifest, en el marc del la celebració del Dia Internacional per la prevenció del suïcidi que se celebra el 10 de setembre. L’acte tindrà lloc a la Plaça Paeria de Lleida, sota la organització del Servei de Suport al Dol de Ponent. L’acte -que finalitzarà amb l’encesa d’espelmes i ofrena de flors blanques en homenatge a les víctimes i supervivents de suïcidi- comptarà amb les intervencions de la vicepresidenta de Suport al Dol de Ponent, Núria Otero, i la regidora Persones Grans, Salut i Consum de l’Ajuntament de Lleida, Anna Miranda.