Acte principal de la campanya ‘La vida al Centre’

La  diputada Helena Martínez assistirà a l’acte principal de la campanya ‘La vida al Centre’, que organitza la Coordinadora d’ONGD i aMS de Lleida i que tindrà lloc a l'Espai Orfeó.

Descarregar esdeveniment