Acte interinstitucional del Dia Internacional de les Dones
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident primer, Jordi Latorre, assistirà a l’acte interinstitucional que se celebrarà a la plaça Blas Infante amb motiu de la celebració de Dia Internacional de les Dones.
L’acte comptarà amb la participació de la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez, a més de l’assistència del vicepresident Ferran Accensi; la diputada portaveu del grup d’ERC; Mercè Carulla; la diputada portaveu del grup de Cs, Maria Burrel, els diputats del grup d’ERC, Jordi Verdú i Carles Gibert, i el diputat del grup del PSC, Agustí Jiménez.