3a fase de la Copa Catalana individual N8 de Gimnàstica Rítmica

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, participarà en l’acte de lliurament de guardons de la 3a fase de la Copa Catalana individual N8 de Gimnàstica Rítmica, que tindrà lloc al pavelló Martín Cano del Sícoris Club.

Descarregar esdeveniment