Acte institucional en memòria dels dos agents rurals morts en acte de servei a Aspa
La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a l’acte institucional en memòria dels dos agents rurals morts en acte de servei a Aspa. L’acte estarà presidit pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont. Lleida, 11 de març de 2017