Acte institucional del 50è aniversari d’AREMI

El diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, assistirà a l’acte institucional de celebració del 50è aniversari d’AREMI, que tindrà lloc al pati del Centre AREMI i que constarà d’un concert a càrrec del pianista, Antoni Tolmos, amb el títol ‘Piano interior’, i l’experiència gastronòmica ‘Primavera a través de Lleida’, de la Fundació Coma de Meià.

Descarregar esdeveniment