Acte institucional de l’11 de setembre
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte institucional de l’11 de setembre que s’organitza entre la Diputació de Lleida, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Lleida. L’acte –que estarà presidit per la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge- comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo i el delegat del Govern a Lleida, Bernat Solé. També hi assistirà la consellera de Drets Socials, Violant Cervera. Durant la celebració es farà una ofrena floral i es cantarà l’himne nacional de Catalunya, a més de la interpretació de peces musicals a càrrec de la Coral Maristes Montserrat.