Acte institucional de commemoració del centenari de “la Caixa” a la Noguera
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte institucional commemoratiu del centenari de “la Caixa” a la Noguera.
Durant l’acte i després dels parlaments, la professora d’investigaicó del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) i patrona de la Fundació Bancària “la Caixa”, Josefina Castellví, pronunciarà la conferència “Per què investigar a l’Antàrtida?”.
(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 28 d'abril de 2015