Acte institucional de commemoració de l’11 de Novembre, data de la caiguda de Lleida l’any 1707 a mans de les tropes de Felip V. Sala Gran de la Canonja de la Seu Vella de Lleida
La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, participarà en l’acte de commemoració de l’11 de Novembre, data de la caiguda de Lleida l’any 1707 a mans de les tropes de Felip V, que organitzen conjuntament la Diputació de Lleida, l’Ajuntament de Lleida i la Delegació del Govern de la Generalitat. L’acte consistirà en un concert de l’Orfeó Lleidatà, amb motiu del seu 150è aniversari. La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol; el delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Ramon Farré; i la tinent d’alcalde i regidora de Cultura de l’Ajuntament de Lleida, Montse Parra, atendran els mitjans de comunicació a les 18.55 hores.