Acte institucional d’aniversari de l’Associació d’Amics de l’Arbre. Tàrrega.
La vicepresidenta segona de la Diptuació, Rosa M. Perelló, i la diputada Josefina Bernades, assistiran a l’acte institucional com a celebració del centenari de l’Associació dels Amcis de l’Arbre, que tindrà llocal parc de Sant Eloi de Tàrrega.