Acte inaugural de les noves seus d'INGROUP
El president de la Diputació, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica, Carles Gibert, participarà en l’acte inaugural de les noves seus d'INGROUP, situades al polígon Activa Park Lleida. L’acte comptarà amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo; el subdelegat del Govern de l’Estat a Lleida, José Crespín; la secretària de Polítiques Digitals de la Generalitat, Gina Tost, i el CEO d’INGROUP, Joan Folguera.