Acte inaugural de la Setmana Cultural i Festa Major 2025 de l’Associació de Veïns Pius XII-Germanor

La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà  a l’acte d’inauguració i imposició de bandes a les pubilles i hereu, corresponent a la Setmana Cultural i Festa Major 2025 de l’Associació de Veïns Pius XII-Germanor.   L’acte tindrà lloc al local social Germanor, i estarà amenitzat musical del grup de grallers de l’Associació Lo Sotrac-Diables de Lleida.

Descarregar esdeveniment