Acte inaugural de la Fira de la Perdiu
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, assistirà a l’acte inaugural de la Fira de la Perdiu, de Vilanova de Meià. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, assistirà a l’acte inaugural de la Fira de la Perdiu, de Vilanova de Meià. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)