Acte inaugural de la Fira de la Perdiu

El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, assistirà a l’acte inaugural de la Fira de la Perdiu, de Vilanova de Meià. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment