Acte inaugural de la 61a Fira Agrària de Sant Miquel i 30è Saló “Eurofruit”
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà a l’acte inaugural de la 61a Fira Agrària de Sant Miquel i del 30è Saló “Eurofruit”, que estarà presidit per la ministra d’Agricultura, Isabel García Tejerina. A l’acte inaugural també hi assistiran vicepresidents i diputats de la corporació lleidatana. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 24 de setembre de 2015