Acte “Disfruita-la a l’estiu” 2023

10.00 hores.- Acte “Disfruita-la a l’estiu” 2023. Pavelló Firal d’Agramunt El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà a la inauguració de l’edició d’enguany de la campanya organitzada per Unió de Pagesos “Disfruita-la a l’estiu”, que tindrà lloc al Pavelló Firal d’Agramunt a les 10 del matí. A l’acte també hi intervindran l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernández, i el coordinador territorial d’Unió de Pagesos, Josep Sellart, juntament amb regidors i representants del sector de la fruita dolça d’Unió de Pagesos. Posteriorment, el president de la Diputació de Lleida visitarà també l’Ajuntament d’Agramunt. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment