Acte “Disfruita-la a l’estiu” 2023
10.00 hores.- Acte “Disfruita-la a l’estiu” 2023. Pavelló Firal d’Agramunt El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà a la inauguració de l’edició d’enguany de la campanya organitzada per Unió de Pagesos “Disfruita-la a l’estiu”, que tindrà lloc al Pavelló Firal d’Agramunt a les 10 del matí. A l’acte també hi intervindran l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernández, i el coordinador territorial d’Unió de Pagesos, Josep Sellart, juntament amb regidors i representants del sector de la fruita dolça d’Unió de Pagesos. Posteriorment, el president de la Diputació de Lleida visitarà també l’Ajuntament d’Agramunt. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)