Acte d’inauguració del tanatori municipal i del condicionament del local social de l’Ajuntament de Sunyer

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració del tanatori municipal i del condicionament del local social de l’Ajuntament de Sunyer. Reñé serà rebut a l’ajuntament per l’alcalde, Salvador Huguet, el president del Consell Comarcal del Segrià, Pau Cabré, i la resta de membres del consistori, i signarà al Llibre d’Honor. Posteriorment visitarà el local social i el tanatori. El president de la Diputació finalitzarà la seva visita al Museu de les Eines del Camp. L’acte comptarà amb l’assistència de la portaveu i diputada de CiU, Rosa Pujol.  

Descarregar esdeveniment