Acte d’inauguració del Centre de Neurorehabilitació Integral Miquel Martí i Pol
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració del Centre de Neurorehabilitació Integral Miquel Martí i Pol, que ha estat finançat per la corporació lleidatana. L’acte comptarà ambla participació de la vicepresidenta de la Fundació Esclerosi Múltiple a Catalunya, Conxita Tarruella; el gerent de la Regió Sanitària de Lleida i de la Regió Alt Pirineu i Aran, Jordi Cortada, i l’alcalde de Lleida, Àngel Ros. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 7 de febrer de 2017