Acte d’inauguració del 850è aniversari de la fundació del Monestir de Santa Maria de Vallverd

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en l’acte d’inauguració del 850è aniversari de la fundació del Monestir de Santa Maria de Vallverd que tindrà lloc al mateix monestir, sota l’organització de l’Associació Amics de Tragó de Noguera.   L’acte –en el qual es farà una explicació històrica i presentació del llibre Col·lecció diplomàtica de Santa Maria de Vallverd i una visita guiada– comptarà amb les intervencions del president de l’Associació Amics de Tragó de Noguera, Xavier Mora; la cap de serveis de Patrimoni Artístic de la Generalitat de Catalunya, Elena Bellart; el delegat del Govern de la Generalitat a Lleida, Bernat Solé, i la vocal de l’associació, Neus Caufapé.

Descarregar esdeveniment