Acte d’inauguració del 37è Saló de l’Automòbil de Mollerussa

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà el 37è Saló de l’Automòbil de Mollerussa. L’acte inclourà la tradicional tallada de cinta i el recorregut a peu del recinte d’exposició. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 16 de març de 2017

Descarregar esdeveniment