Acte d’inauguració de l’exposició ‘Un Benseny inèdit’
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà a l’acte d’inauguració de l’exposició ‘Un Benseny inèdit’, que restarà oberta a la Sala d’exposicions de l’Ateneu Popular de Ponent fins al 30 d’abril.
L’acte comptarà amb la participació de la presidenta de l’Ateneu, Carmina Pardo; el director de la galeria Sebastià Petit Art Contemporani, Sebastià Petit, i el comissari de l’exposició, Josep Clotet.