Acte d’inauguració de l’exposició “Femení Plural”

La directora de l’IEI, Montse Macià, assistirà a l’acte d’inauguració de l’exposició “Femení Plural”,  organitzada pel Consell Participatiu de l’Espai Orfeó amb la col·laboració de la Diputació de Lleida. Aquesta exposició és un recull de les fotografies que Josep Barbero va fer per al llibre “Femení Plural”, de Rosa M. Giralt Navarro i Mireia González Antó. Lleida, 17 de febrer de 2016

Descarregar esdeveniment