Acte d’inauguració de la Sala Polivalent de Sidamon
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració de la Sala Polivalent de Sidamon. Reñé serà rebut a l’Ajuntament de Sidamon pel seu alcalde, Josep M. Huguet, i pel president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Francesc Fabregat.
Es traslladaran fins a la sala polivalent, annexa al consistori, on es farà la descoberta de placa i posteriorment les autoritats visitaran les instal·lacions. A l’acte també assistirà el diputat Antoni Villas.
(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)
Lleida, 21 de març de 2015