Acte d’inauguració de la Mobile Week Catalunya Pirineu 2020
El diputat Marc Baró participarà en l’acte d’inauguració de la Mobile Week Catalunya Pirineu 2020, que tindrà lloc a la sala d’actes de l’Epicentre de Tremp, amb les ponències ‘Model d’innovació a desenvolupar al territori i identificació de les solucions innovadores’, a càrrec de Teresa Botargues, assessora d'Innovació i Desenvolupament local de la Diputació de Lleida; i ‘Solucions innovadores basades en la combinació de tecnologies d’intel·ligència artificial i gestió del coneixement’, a càrrec de Gabriel Anzaldi, director de Desenvolupament Científic Tecnològic i gerent d’Eurecat Lleida. Així mateix, es donaran a conèixer totes les activitats programades. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)