Acte d’homenatge a la Vellesa del Palau d’Anglesola

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a l’acte d’homenatge a la Vellesa del Palau d’Anglesola. Durant l’acte es farà el lliurament de les plaques d’homenatge als 14 avis que durant el 2014 i 2015 compleixen 85 anys.

(El servei de premsa de la Diputació enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 1 de maig de 2015

Descarregar esdeveniment