Acte d’homenatge a l’exalcalde del Vilosell, Josep Maria Nogué. Plaça Sant Sebastià del Vilosell (Garrigues)
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en l’acte d’homenatge que es farà a l’exalcalde del Vilosell, Josep Maria Nogué.