Acte de suport del “Món local x Referèndum”

La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a l’acte convocat per l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l'Associació Catalana de Municipis (ACM) per mostrar el compromís del món local amb el referèndum del proper 1 d'octubre. Lleida, 1 de juliol de 2017

Descarregar esdeveniment