Acte de signatura del Protocol d’Entesa entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el Govern d’Andorra relatiu a la cogestió i la promoció de l’aeroport d’Andorra-la Seu

El diputat Antoni Navinés assistirà a l’acte de signatura del Protocol d’Entesa entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya i el Govern d’Andorra relatiu a la cogestió i la promoció de l’aeroport d’Andorra-la Seu.

Descarregar esdeveniment