Acte de signatura del protocol de col·laboració per a l’impuls de l’atenció integrada social i sanitària a Catalunya
11.00 hores.- Acte de signatura del protocol de col·laboració per a l’impuls de l’atenció integrada social i sanitària a Catalunya. Palau Robert. Barcelona. El diputat Albert Bajona, assistirà a l’acte de signatura del Protocol de col·laboració per a l’impuls de l’atenció integrada social i sanitària a Catalunya; que signaran entre el Departament de Salut, el Departament de Drets Socials, l’Ajuntament de Barcelona, l’Associació catalana de municipis, la Federació de Municipis de Catalunya i les diputacions de Barcelona, Tarragona, Girona i Lleida.