Acte de signatura del Conveni de col·laboració entre l’Associació d’Hostaleria de l’Alt Urgell i la Unió Hotelera d’Andorra

El diputat Antoni Navinés i el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, assistirà a l’acte de signatura del Conveni de col·laboració entre l’Associació d’Hostaleria de l’Alt Urgell i la Unió Hotelera d’Andorra.

Descarregar esdeveniment