Acte de signatura del conveni de col·laboració entre la Càtedra Repsol de Competitivitat i Desenvolupament Regional i GLOBALleida
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, participarà a l’acte de signatura del conveni de col·laboració entre la Càtedra Repsol de Competitivitat i Desenvolupament Regional i GLOBALleida que permetrà la creació d’un Observatori de l’Emprenedoria.
Lleida, 29 de maig de 2015