Acte de signatura del conveni d’autorització temporal d’ocupació per part del Circuit de Motocròs de Catalunya al Moto Club Segre

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, participarà en la signatura del conveni d’autorització temporal d’ocupació per part del Circuit de Motocròs de Catalunya al Moto Club Segre. També signaran el conveni el secretari general de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, Ivan Tibau; l’alcalde de Bellpuig, Salvador Bonjoch; el representat territorial d’Esport, Joaquim Perisé, i el president del Moto Club Segre, Lluís Cadpevila. Després de la signatura del conveni es farà una atenció als mitjans de comunicació.  

Descarregar esdeveniment