Acte de signatura de donació del Fons José Luís Maya
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Rosa Pujol, i de la diputada de Serveis Tècnics, Cristina Morón, presidirà l’acte de signatura del Fons José Luis Maya, que tindrà lloc a la Biblioteca de l’IEI. L’acte comptarà amb la participació de la vídua de José Luis Maya, Mercedes Lax, les filles, Mercedes i Constanza, a més del director dels Servis Tècnics, Ivan Sabaté, i els tècnics de la secció d’Arqueologia de la Diputació, Maria Pilar Vàzquez i Josep Medina. Posteriorment (11.15 hores), es farà un col·loqui, a l’Aula Magna, amb la participació de l’ex cap de la secció d’Arqueologia, Joan-Ramon González; l’ex responsable dels serveis audiovisuals de la Diputació, Josep Ignasi Rodríguez, i Mercedes Lax, moderats per Maria Pilar Vàzquez.