Acte de rellançament de la campanya del Repte Demogràfic ‘Poble petit, gran vida’

El vicepresident de la Diputació de Lleida, Agustí Jiménez, participarà en la presentació del rellançament de la campanya ‘Poble petit, gran vida’, del repte Demogràfic, que tindrà lloc a l’Aula Magna de l’IEI.   L’acte comptarà amb la participació del conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig; la presidenta de la demarcació de Lleida del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Laura Alcalde, i els protagonistes de la campanya. També hi assistirà la delegada del Govern a Lleida, Núria Gil; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida, José Crespín, i el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot.   De part de la Diputació hi assistiran la vicepresidenta, Rosa Pujol; les diputades Sandra Marco, Cristina Morón i Rosalia Carnicé, i els diputats Jordi Verdú, Fermí Masot i Joan Simeón.

Descarregar esdeveniment