Acte de presentació del Panel de Tast propi de la IGP Torró d'Agramunt
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn participarà en l’acte de presentació del Panel de Tast propi de la IGP Torró d’Agramunt, que tindrà lloc a la segona planta de la Xocolateria Jolonch d’Agramunt. Talarn estarà acompanyat de l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernàndez; el secretari del Consell Regulador, Jordi Martí, i de la tècnica de la IGP, Sònia Solé.