Acte de presentació del III Fòrum d’Ecoturisme, Natura i Sostenibilitat
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte de presentació del III Fòrum d’Ecoturisme, Natura i Sostenibilitat, que se celebrarà a l’Auditori Espai Cultural dels Canals d’Urgell de Mollerussa entre els dies 6 i 7 d’abril. L’acte comptarà també amb la participació de la directora general de Turisme, Marta Domènech; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Rafel Panadés, i l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona. Posteriorment (21.00 hores), participarà en el sopar amb els professionals del sector, que tindrà lloc al Teatre l’Amistat de Mollerussa.