Acte de presentació del Campionat del món d’Enduro. Consell Comarcal del Solsonès
El diputada Maria Antònia Pubill participarà en l’acte de presentació del Campionat del món d’Enduro, que se celebrarà els dies 4, 5 i 6 d’abril.
El diputada Maria Antònia Pubill participarà en l’acte de presentació del Campionat del món d’Enduro, que se celebrarà els dies 4, 5 i 6 d’abril.