Acte de presentació del Campionat del món d’Enduro. Consell Comarcal del Solsonès

El diputada Maria Antònia Pubill participarà en l’acte de presentació del Campionat del món d’Enduro, que se celebrarà els dies 4, 5 i 6 d’abril.

Descarregar esdeveniment