Acte de presentació de la nova acceleradora Start-Up Catalonia. Delegació del Govern de la Generalitat a Lleida

 El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la presentació de la nova acceleradora Start-Up Catalonia. L’acte estarà presidit pel conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig. A la presentació també assistirà el vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, i el diputat Gerard Sabarich. L’acte s’iniciarà amb la signatura del conveni d’encàrrec de gestió entre ACCIÓ i GlobaLleida per regular la gestió de l’acceleradora de Creixement Territorial.

Descarregar esdeveniment