Acte de presentació de convenis de col•laboració entre empreses i institucions i el Departament d’Ensenyament per impartir cicles formatius de FP Dual
El diputat Eloi Bergós assistirà a l’acte de presentació dels convenis signats entre empreses, institucions i el Departament d’Ensenyament per promoure, impulsar i desenvolupar el cicle formatiu de grau superior de Sistemes de Telecomunicació i Informàtics a l’Institut Caparrella. Lleida, 27 de juliol de 2015