Acte de presa de possessió de Salvador Giménez com a Bisbe de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la presa de possessió de Salvador Giménez com a Bisbe de Lleida, que se celebrarà a la Catedral de Lleida. També hi assistiran la vicepresidenta segona, Rosa Pujol; el diputat Paco Cerdà i la directora de l’IEI, Montserrat Macià. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 20 de setembre de 2015

Descarregar esdeveniment