Acte de posada en servei de l’Autovia A-22

El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Josep Ramon Ibarz, assistirà a l’acte de posada en servei de l’Autovia A-22 Lleida-Osca

Descarregar esdeveniment