Acte de lliurament del XVI Medalla de l’Institut Màrius Torres

El vicepresident quart de la Diputació, Jordi Latorre, assistirà a l’acte de lliurament del XVI Medalla de l’Institut Màrius Torres, concedida a Anna Sàez Mateu. L’acte se celebrarà a la Sala d’Actes de l’Institut Màrius Torres.

Descarregar esdeveniment