Acte de commemoració dels 50 anys de la Revista Sió d'Agramunt. Restaurant Blanc i Negre d’Agramunt
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte de commemoració dels 50 anys de la Revista Sió d'Agramunt.
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte de commemoració dels 50 anys de la Revista Sió d'Agramunt.