Acte de commemoració dels 50 anys de la Revista Sió d'Agramunt. Restaurant Blanc i Negre d’Agramunt

 La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte de commemoració dels 50 anys de la Revista Sió d'Agramunt.

Descarregar esdeveniment